zondag 28 juli 2013

wat rolde er deze week vanonder de bernina...

het was een hete week, voor niet veel handig dus onder de notelaar werd de bernina geplaatst
op 5 meter verder staat hun zwembadje....wat niet zo handig bleek te zijn ..maar ja ons terras heeft nu geen zandbak meer maar is een zandbak
de jongens houden ervan het zand te vervoeren in hun tractor en dat heeft zo zijn gevolgen maar goed, ze amuseren zich en de tegels zullen in september nog nooit zo geblonken hebben hihi
lang leve blauwsteen
dus de bernina buiten, de jongens buiten en stikken maar
aangezien de hitte blijft moet ik eerlijk bekennen heb ik geen zin in veel kleren met poespas of kleren die niet meegeven
katoen is hier dus niet aan de orde, wel de tricotkleedjes (niet lang, niet zwaar, geen mouwen en veel bloot)
maar die zijn heel schaars, daarentegen heb ik een paar simpele spannende tricotrokjes (mss te spannend ) maar goed
ik kocht er ooit zo ééntje in de h&m, en dacht amai dat kan ik zelf ook
dus voila!!!
deze groene met klein zakje en bias werd deze week gemaakt
de tricot en bias komen van de stoffenkamer

deze vind ik zalig, het model is idem aan dat van vorige week en komt uit de laatste knipmode, je hebt enkel een soepel tricot nodig(en dat is soms beetje vloeken om te naaien he)
deze tricot komt van bij miss tiggr
super zalig om met dit weer te dragen(de kodak flipt dus bij streepjes he) die kan dat niet vastleggen daarom geen goeie foto maar 't was dat of niets :))
 

tenslotte heeft miro precies altijd zijn zelfde broek aan en van zijn vikingpofbroek is hij zo gek dat ik dacht, lekker easy op een uurke klaar en hop
een badstofke zou ik wel eens leuk en luchtig zijn en daar had ik nog een restje van,
een streepjesboordstofke maakt het af
voila, nog een lekker late zomerspeelbroek maar heb den indruk dat de zomer lang en heet zal zijn :))
patroon uit de ottobre zomer van nu

vandaag werd er nog een herfstjacob gemaakt maar mijn model slaapt :))die mag morgen eens een pasbeurt doen als hij daar zin in heeft natuurlijk :))
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten