maandag 8 juli 2013

posttttt

toen we thuiskwamen van centerparcs lagen er twee pakjes te wachten , zalig zo thuiskomen :))
eentje van kaat en co en dan een groot pak van joyfits
bij kaat en co bestelde ik nog nooit en kocht er de poesjeskatoen
bij joyfits is het een paleis voor tricotnaaisters, met jongens heb je vaak tricot nodig want wie wil nu alle dagen in een hemd rondfladderen he
dus af en toe krijgen ze dan een sweater, charlie, kaptrui, of knopentrui uit tricot
ik sloeg al de wintervoorraad in dus ben nu echt een tijdje zoet en dat zal ook blijken in mijn stofjeskast want ik krijg het er echt niet meer bij :))
de vraag is nu: wanneer ga ik dat allemaal doen, ik denk dat ik de machine eens vlijtig naast het zwembad zal zetten met dit weer :)))
voila, ziehier mijn stoffenbuit

trein en auto's in spons, al de rest tricot en poezenstofje van katoen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten