dinsdag 16 juli 2013

klavertjes 4 alom

even mijn stoffenkast effen gelegd maar helaas er kan niets meer bij dus onder de naaitafel ligt nu een plank met daarop alle nieuwe winterstoffen
ik kocht vorig jaar ergens dit klavertje 4 stofje en had er niet echt ideetjes  mee
tot gisteren
een leuk zomertruitje voor niet al te hete dagen kon er nog bij
in de zomereditie van ottobre stond deze leukerd maar de eerste versie viel heel groot uit en valt meer als een jurkje voor othon
daarom dus even een nieuwe gemaakt en geen extra naadwaarde onderaan voorzien
voila, deze is het geworden
alleen jammer dat bij het stikken van de boordband aan de mouw alles vastzat in de machine, wat trekwerk maar behalve kleine steekjes op die plek zie je niets
als dit truitje geen geluk brengt dan weet ik het ook niet :)))

ik heb geen idee meer waar de stof vandaan komt maar ze verkochten die toen overal en denk dat het een soort interlock is want die is heel zacht binnenin
nu hopelijk een minder warme dag dat hij het kan dragen he :))al schiet half vlaanderen me nu waarschijnlijk af :))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten