maandag 15 juli 2013

streepjes, streepjes, streepjes

zaterdag passeerde ik even bij Mertens
ik moest een smallere elastiek hebben voor een shortje, en zag dit streepjestricot waar ik op slag verliefd op was
na effe de prijs te checken wat soms wel keer nodig is bij Mertens besloot ik om "te doen alsof ik het kaartje niet gezien had"


en rekende even heel nipt uit wat ik nodig had voor een t -shirt voor mezelve :))
nipt gerekend nam ik 70 cm en was dolblij, verder nog een heleboel garen aan 1.5 eurokes
per rolletje uiteraard
thuisgekomen even de knipmode erbij genomen en zag iets heel leuks, gewone t -shirts maakte ik al dus ik wou even een tikkeltje iets anders
en deze soepele tricot was er voor gemaakt!!!
het is een t-shirt met vrij diepe V-hals en beetje wijde mouwen
het is super om te maken en super om aan te hebben!!!
dus heel tevreden dat ik de 19 euro de meter even niet had gezien, ge verstaat me wel he :))
soms moet ge als moeder ook eens aan jezelf denken toch....en dat deed ik deze vakantie al meermaals maar de herfst en winterstoffen liggen klaar voor the boys maar wil daar nog even niet aan denken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten