dinsdag 9 juli 2013

een nieuw kleedje voor mijn eigen, mezelve, yeahhhhh

de jongens hun kleerkasten zijn nog van alles genoeg voorzien(lees teveel)
omdat ik naaien voor hen in zomerversie wat verloren geld en moeite vind begin ik aan wat dingen voor mezelf
zo kleedjes met flodderkraag daar hou ik wel van, gewoon rechttoe rechtaan, niet teveel frullen
en lekker easy voor in de klas
nu te dragen met een schoon zomerschoentje of birckenstocks want daar loop ik nu ganse dagen op  :)) en vanaf de herfst met een paar laarzen
dit stofje lag al een tijdje te smeken om onder de machine te mogen, de twijfel over streepjes en zwangerschapsbuikjes deed met twijfelen
uiteindelijk overwon de "jaaaa" in het slaatjesseizoen :)) wat hopelijk wat buikjes minder doet zwellen dan winterkost :))
enfin, twee avondjes aan gewerkt en finito
het is een grijs en rood streepje, ideaal met een rood riempje op :)) lang leve de stoffenkamer en de hema :))

3 opmerkingen:

  1. wow met riempje en al!mooi hoor als mijn dochter dat ziet ,ze is al aan het zagen wanneer ik haar een kleedje maak!
    liesbet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk ! Welk patroontje heb je hiervoor gebruikt ?
    Groetjes,
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi!
    Ik heb dezelfde vraag als Els ;-). Welk patroontje heb je gebruikt?
    Groetjes
    Laura. http://querida-jotixa.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen