vrijdag 5 juli 2013

even nederland onveilig gemaakt

voila, na een midweekje centerparcsen in de kempervennen zijn we terug,
het deed echt eens deugd om alles te mogen en niets te hoeven en zo bedacht ik me op een avond ....ik herpak me ...ik ga alles wat rustiger aandoen, ik wil weer meer mogen i.p.v. moeten en dan mss terug zin krijgen in moetjes
nu bedenk ik me hoe zalig de contractwerkjes zijn bij mij in de klas....voor de kleuters dan toch
niets dat je moet doen in je "slechte humeurdag" laat het even voor wat het is en dan doe ik het mss morgen :))
nu ja heb me al zot gedacht hoe ik dat ga combineren met mijn onderwijs job waarin oh zoveel moet en omduur nog oooo zo weinig ruimte is voor mag
en ik wil i.p.v. moeten zo graag tijd" willen" maken voor de kids als ze thuiskomen, hoe doen andere mensen dat............................(potje vers koken, potje gesprekjes, potje ruziemakers uit elkaar halen, potje allen in bad stoppen, potje afruimen, potje stofzuigen, potje verhaaltjes of spelletje spelen, en dan uiteindelijk nog potje agenda schrijven en dergelijke....om dan potje naaien dat zal ik mezelf nooit ontzeggen want dat heeft me rust in mijn hoofd)
mss ben ik gewoon een beetje sipjes dat mijn ouderschapsverlof erop zit, het was mooi zo een weekje werken en dan een weekje niet
het was soms zelfs nog drukker dan gaan werken (lees over-en weer rijden naar gent)
's morgens enorm in file dan een paar weken ook om 12u daar terug staan voor othon af te halen en dan om 15.30u weer in de file nadat we miro oppikten
dus heel wat uren in de auto gesleten en dat zal ik NIET missen

enfin genoeg gezaagd en gemekkerd...... maar wie tips heeft over huishouden -job verhoudingen mag ze me steeds melden hoor :))
alvast wat kiekjes van kempervennen!!! zalig MOGEN EN NIET MOETEN
wat een leuke kinderboerderij was er daar!!zelfs een kalfje



kriebels gegarandeerd



 






miro kroop in de huid van een indiaan en het was fantastisch, hij zal het nooit vergeten
 

marshmallows opwarmen net boven het vuur en niet erin, een beginnend indiaan moet veel leren he :))


mmmmmm het smaakt













wanne be : pirats...al de piraatjes mogen op het meer echt meevaren en het gaat snel hoor behoorlijk heel erg snel, alweer een belevenis om nooit te vergeten














Geen opmerkingen:

Een reactie posten