zaterdag 9 januari 2016

rabbits voor een vlug haasje

de soft cactusstofjes zijn nu al even uit, na even twijfelen ivm scheeftrekken en de zwaarte van de stoffen besloot ik me er toch nog eens aan te wagen
de kwaliteit ging er echt op vooruit ze zijn wat zwaarder en voelen heel zacht aan
en uiteraard zijn ze weer fantastisch qua motiefjes
ik begon bij deze konijnen :))
othon is een heel vlug haasje bij het lopen al heeft hij niet echt lange benen, hij kan er weg mee :))
ik kocht ook de tweede versie :)) voor grote haas
het moet maar eens lukken dat ik 1 knoop te weinig heb...dus floepte ik er een oranje bij om eens te proberen en moet zeggen het past
het moet niet steeds zo 4 of 5 gelijke op een rij zijn he
eens uit de rij springen verdiend respect :))
en vaak doe ik dat zonderlinge knopje onderaan maar dacht nu zet hem eens als eerste in de rij :))
in het midden deed ik dat nog niet dus dat moet ik onthouden
voila, achteraan een gele paspel met een blauw stiksel in....maar vraag me niet meer waar ik die kocht....
en met lange mouwen en mouwboordjes, want mouwsplitten irriteert hen nog steeds
theo is weer heel geliefd dezer weken, doordat othon zijn hemden stilaan echt wel wat kortjes worden....maar mss ga ik de lievelingshemden de zoom losmaken en een bias aanzetten of zoiets...
keer proberen ....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten