vrijdag 1 januari 2016

nieuwjaarkezoete.....een machine heeft geen voeten en ook geen staart maar toch is ze een centje waard :))

het is van dat....1 januari, elke zomer zeggen we in nieuwpoort tegen elkaar(eind augustus meestal)
het zal weer snel kerst en nieuwjaar zijn....en alle jaren komt dat vlugger en vlugger precies
en wat men wenst...tja na 35 jaar weet ge al dat ge u dat beter zelf koopt, dat het huishouden oko niet door kabouterkes gedaan wordt; dat elke week een werkweek is ...enzo
dus ik denk dat gezond zijn de beste wens is...samen met veel naaiuurkes :))
dus na de lunch en een klein dutje :)) lag mijn nieuw stofke te blinken
ik had nog eens zin in een ritstrui'ke
de gele rits was geschikt en past mooi bij het stofje vond ik :))
en zo geschiedde het....de 1 januari 2016 ritstrui
het patroon komt uit de ottobre en de inspiratie haalde ik bij lily balou :))
deze keer dit ik er een klein bortszakje op ipv de handzakken :))
sober, niet fel van kleur en subtiel ...zo zou ik het omschrijven



Geen opmerkingen:

Een reactie posten