zaterdag 23 januari 2016

eerste werkjes met "bernina overlock" yes yes yes

vorige week enkele voorzichtige naaisels met de nieuwe overlock :))
het ene werd een billie van www.zonen09.be
het andere werd een gewone raglan uit ottobre
het zijn stofjes waar ik op slag verliefd op werd
het houthakkerstafereeltje is van lillestoff (waar ik grote fan van ben als retromama)
het andere barst van de robots (daar weet ik de ontwerper niet van) maar het is een zalig tricot en mooi van prijs(zoon 2 heeft een billie uit deze stof)en op en top retro
beiden werden met de overlock gemaakt, vandaar dat ze geen zakje hebben was blijkbaar zo in de ban van overlocken en me daarop te concentreren (want dat is nu echt nog nodig als ik geen ongelukken wil) dat de geest de bernina naaimachine even verbannen had en het zakje vergeten ben :))
maar de stoffen hebben geen extra zakje nodig die enkel maar de mooie printen zou breken...
voila, de overlock is een deel van mezelf geworden :))
 de billie met houthakkerstafereel van lillestoff
 done met de overlock, nog beetje wennen maar best tevreden
 geef toe ......lillestoff slaat de bal vaak juist qua prints en kwaliteit
 tweede trui vol retrorobots, een gewone raglan
tevreden :))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten