zaterdag 30 januari 2016

miauw miauw

van dit zalige stofje kocht ik vorig jaar net tekort
ik vergat van waar het kwam en vond het niet direct terug...tot plots ....rararar
het lag dus al even te wachten ...en te wachten ....en te wachten
een theo drong zich op
katoen bewerken met de overlock was nieuw......
het was een hemd van bloed, zweet en bijna tranen
overlock dat lukte...., de staander kreeg ik niet gelijk, het doorstikken was ook zweten
ok, alles gelukt...geen juiste knopen in huis
gelukkig werkt manlief op een voetstap van de stoffenkamer en bracht hij de nodige knoopjes mee, met hulp en dank aan de dame van de stoffenkamer
hemd omzomen, de linker -en rechterhelft zijn niet gelijk te krijgen
de schaar erin....resultaat pasbeurt te kort
dus een oranje boordband net zoals bij de mouwen bracht redding oef....en het brengt ook wat kleur in het hemd
ik hou wel van hemdjes met boordbanden , ze worden plots iets speelser :))
enfin een ganse week nodig gehad om dat gedoe klaar te krijgen...............de maagpijn zal er ook niet aan geholpen hebben wellicht
pffffffffffffffff laat de lente maar komen



how cool ....kan ik zijn ..mijn klein krulscheetje

1 opmerking:

  1. Heel mooi! Heb dat stofje ook nog liggen, dacht voor mijn dochter, maar je bewijst dat het voor een zoon ook perfect kan!

    BeantwoordenVerwijderen