vrijdag 1 januari 2016

een vluggertje voor nieuwjaarke zoete...

dinsdagmiddag ...even kinderloos
even teveel geshopt....en als aflsluiter passeren aan "de stoffenknop" in merelbeke
u weet wel 1 van mijn favorietjes tegenwoordig(het bestaat nog niet zolang maar heeft al een aardig assortiment)
zeker de moeite om eens langs te gaan :))
toen zag ik deze blink blink sweaterstof maar vooral de blink blink elastiek
woowww in allerlei zachte blink  snoepkleurtjes
ik nam deze twee kleuren, wat contrast dat mag
en toen .....ik wou er een wijdere rok mee
dus ik nam de volledige breedte (dacht 140 ....breed)maar amai wat een rok was me dat, je kon er met 3 in :))
de elastiek weer los......wat bijgeknipt......terug vast
oei nog breed....gene zin meer in losdoen....
wasmachine in.....op 60 graden.....mmmmmmm......droogkast in lekker hete programma
bed in.......stress.....
rok droog......passen!!!!
jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! hij is ok  :))
oef!!!
wat bleek de stof was 170 breed :))
gelukkig goed gekrompen op = ))
volgende stap passen met een foto
manlief dus.....wat blijkt ....ik sta erop maar hij zag niet dat de rok scheef aan was :))
dus bij deze een wat scheve foto van een leuke rok :))

gelukkig vond ik net een foto in actie waarop de rok wel recht is :)) getrokken

voor de rest wens ik iedereen een gezond, gelukkig, liefdevol maar vooral gezond 2016 vl creativiteit!!! en naaiplezier uiteraard

Geen opmerkingen:

Een reactie posten