zondag 6 december 2015

...just raglan time

deze week kocht ik wat nieuwe froy en dindstoffen in de stoffenkamer, 1 stofje werd al een raglan poepsimpel maar altijd top!!!
een gewoon opzichtig borstzakje :)) en done
omdat prints voor 7 jarige niet steeds zo simpel te vinden zijn...
 nog even uitstrijken me dunkt ;)
 
een tijdje geleden kocht ik deze stof van "birch"
ze bleef alweer te lang liggen in de kast ...dus nu dacht ik vooruit ermee ...
een beetje later kwam er een raglan met elastische paspel vanonder de bernina
een borstzakje deed ik niet, de print is zo mooi ....soms siert eenvoud
om het geheel wel wat op te vrolijken koos ik voor oranje boordbanden
nadeel birch: niet breed dus opletten, ik had net geluk met het maatje 98 :))
 een elastische paspel
 oranje boordbanden
leuk detailke :))
alles zonder modellen want the boys hadden er geen zin in ;)) dus dan liever zo :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten