zondag 29 november 2015

al even geleden

wat is het leven druk he, toch probeer ik 1 keer per week even wat te naaien
het billiepatroon van zonen 09 nam ik over in maat 122 de enveloppehals, het stofje is van "halsoverkop"
helaas bij het aandoen valt hij echt tegen, ik maakte nochtans al wat van de billies met enveloppehals in maat 104 en die zijn perfect(het is aan de hals en de overgang in de schouders)
ik heb dus geen idee aan wat het ligt ...maar ik hoorde dat er nog zijn die strubbelen met de billie en dan met de enveloppehals,....wie heeft tips ....mag ze steeds posten :))
een herfststofje op en top....het werd een tricothemdje
gewoon omdat tricothemdjes altijd leuk zijn, hier dragen ze niet zo graag katoenen hemdjes wegens redelijk bewegelijk :))


 ik ga het zakje moeten verlagen zie ik net :))
dat is het nadeel aan beetje patroonloos :)
links den bille die niet zo geslaagd is vind ik

Geen opmerkingen:

Een reactie posten