woensdag 23 december 2015

een retro theo'ke

een paar weken geleden tekende ik in een haastje een grotere maat van "theo" u ondertussen wel al gekend van "zonen 09"
uiteraard na een vermoeide werkdag was mijn brein niet meer zo alert
ik tekende aan de MV geen centimeter meer bij
rarara dikke s..t
uiteraard viel mijn euro maar na een hemd of twee dat er steeds iets was aan voorpand en staander....
op mijn to do lijst stond dus patroon herbekijken en met hulp van mirel kwam het snel uit wat het probleem was
dus vanaf nu is de theo weer back in the house :))
dit retrostofje kocht ik vorig jaar, het was ene vrij duur stofje en ben dus blij dat ik het bewaard heb tot nu :))
het is een heel stevig katoentje en dat werkt dus snel :)
ik vond het van zichzelf een vrij drukke print dus ik nam geen paspel of andere extra's enkel ene bias aan zakje
nu heb ik van dezelfde reeks nog de regenboogkatoen, dat zal voor de volgende zijn...
 alweer zonder levend model wegens geen zin in gevecht of suikerfestijn :)) dus doen we het voorlopig zo!!! in stilte zalig


Geen opmerkingen:

Een reactie posten