zondag 20 december 2015

nog eens een theo'ke met wemeleffectjes

dit stofje kocht ik jaren geleden....op slag verliefd op..........maar de liefde geraakte weg en het stofje bleef liggen en liggen en liggen en liggen en liggen .............
tot ik het deze week tegenkwam .......rarara de liefde was op slag terug
ook mijn liefde voor de "theo" van www.zonen09.be was weg want sinds ik een grotere maat knipte klopte er iets niet aan de staaner en het voorpand
met wat hulp werd mijn oververmoeide geheugen geholpen oefffff dank mirel :))
en zo geschiedde het ...twee verliefdes van weleer verenigd .........
natuurlijk niet zonder slag of stoot
het hemd 104 bleek echt heel kort  te zijn, vergeten dat ik bij zonen 09 altijd extra verleng want de 104 zal in smal nog ruim genoeg zijn....
shit happens dus....de zoom terug los en oplossing...........een bias eraan
gelukkig genoeg van hetzelfde geelbias als het zakje in huis......... anders vrees ik dat mijn geduld op zou zijn en er hier eens iets zou knn sneuvelen
voila, het is klaar de kraag klopt , de lengte nu ook :))
en in een zoektocht naar knopen had ik geen zin dus ook de ideale gele kamsnaps in huis
(soms zit het ook eens mee)
moe maar voldaan kruip ik nu in de zetel en den opkuis van naald en draad zal voor morgen zijn :))
ik vind het een gewaagd maar geslaagd stofje mss ééntje voor de feestdagen, al moet ik het nog uitstrijken :))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten