zaterdag 11 juli 2015

zonen 09 meets gingerbread :))

 eze week was echt al mijn naaigaren op, dus er zat niets anders op dan naar mertens te rijden
mertens..........mm inderdaad gevaarlijk, vaak duurdere stoffen en gelukkig niet zo vaak mijn smaak
behalve deze keer......(lees en de keer ervoor ook) ik zag de zonen 09 stof en koos er ééntje uit(ben nogal voor kleuren)
het lichtblauw met oranje vond ik super
kocht de nodige centimeters en hop
uiteraard nog wat rondneuzen leverde me weer teveel stoffenop maar goed, de herfstcollectie komt stilaan aan de beurt he want zomerstuf genoeg
was ging ik daar nu mee maken, een raglan maar dan zou ik het al vlug wat pyjamagehalte gevonden hebben want ze hadden niet het nodige oranje in effen tricot voor de mouwen
dus een "gingerbread"
het is een zalige dikkere tricot en naait heel zalig
de onderkraag in een restje oranje en de mouwboordjes ook :))
de kamsnaps ben ik helemaal beu, ze gaan soms niet meer dicht en pfffffffffff heb het gehad
dus deze oranje knapperds kwamen helemaal van pas en had ik toevallig in huis( soms zit alles ook eens mee he)
ik vind het een supermooi hemdje :)) dus de combinatie van zonen o9 en gingerbread toppie!!!
ik neem wel een gingerbread 4 jaar(voor een smalle 6 jarige....oeps bijna 7 jaar)
tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



1 opmerking: