dinsdag 21 juli 2015

zomaar wat .............

ben titelloos mss omdat het voor jongens ook heel vaak hetzelfde is :((
een broek is nu eenmaal een broek voor jongens en een hemd een hemd en een trui een trui, ze zijn niet meer in de fase van graag veel tierlantijntjes :))
wat vaak voor jongens niet echt mogelijk is he :))
bij mertens vond ik de streepjestricot en vond die wat retro hebben
ik maakte hem eens met een handenzakje, ze zijn dan steeds verwonderd dat hun handen elkaar ontmoeten :))
ik werkte af met donkerblauwe boordbanden
eerst vond ik het wat te pyjama maar als hij het draagt ziet het heel mooi strak en is het mooi (oef)
de stof is wel dun dus er zullen witte marcellkes moeten aangeschaft worden
want wit is nu net een kleur dat hier amper te vinden is :))
 
deze week vertelde ik u al over "de stoffenknop"
daar vond ik deze fantastische 'birch"
retro alom en zo mooie herfstkleuren, het is eerder interlock denk ik want het naaien verliep moeilijker
alweer een tricothemdje dus....
dit patroon komt ergens uit een ottobre en zit othon als gegoten
het vroeg niet veel foef qua paspel of boordjes, juist een zak eraan met een bias in een herfstkleurtje
 
zoals beloofd done with kamsnaps, ik blijf volhouden :))

1 opmerking: