vrijdag 17 juli 2015

zigzag kleed en rok all in one

een paar weken geleden kwam ik tot de ontdekking dat hier even buiten merelbeke city een heel leuk naaiwinkeltje is
heel wat leuke stoffen, nog volop in opbouw...maar zo verslavend
ze hebben er ook heel leuke attenties zoasl retrodoosjes met eerste hulpklevertjes(othon zijn teen is nu bekleefd met een raketpleister) en heel leuke handtassen
ook eigen naaisels en kleine creaties van zichzelf
een website is er nog niet maar wel een facebookpagina

met andere woorden " DE STOFFENKNOP"

een heel lieve, vriendelijke, babbeldame
je voelt je er meteen thuis
ik was op slag verliefd op deze zigzagstof en zag er direct het strand en de zee in
het werd een rechtoe rechtaankleed
ik nam een vrij breed rechthoek en nam een boordband met een vrij brede elatsiek in
het begon heeeeeeel lang, maxi heet dat nu zeker
maar toen bedacht ik me, mode of niet dat gaat me ambeteren
dus ik zette er de schaar terug in
net aan de knie
het leuke is dat  als je het draagt zonder riem je een soort babydolleke hebt voor beachwear en tuinwear :))
met riem wordt het een beetje gekleder en bloest het een beetje
EN ...eigenlijk kan je hem ook dragen als MAXI-ROK!!!!!!!!!!!
dus eigenlijk 3 vliegen in 1 klap :)) en dat voor 14 euro zaliggggggggggggggggg
met andere woorden zeer tevreden van mijn  naaiuitstap iets dichter bij huis :))



Geen opmerkingen:

Een reactie posten