zaterdag 4 juli 2015

in the summertime when the weather is HOT!!!!! sewinggggggg

summertime ok maar die hittegolven pffffffffffff
gelukkig staat het huis vol airco's zodat we een beetje een frigo-effect hebben in huis
dus te heet om erop uit te trekken, kids het zwembad in en uit, in en uit :))
en dan vlij ik me neder met wat stof(wat ook te heet is eigenlijk)
en start ik het knippen...
een babyborrel staat op de kalender in augustus dus daar kon ik al wat aan beginnen
verder vergaten ze hun zonnehoedje op school dus dat werd ook even gefikst
ik had een echt zomers stofje dat NU moest gestikt worden, een gewoon rokje maar zeer mooi
dus een heet weer zorgt voor luilakkerij en tijd voor stikken
dankzij de operatie aan mijn appendix is heffen en tillen toch nog verboden
voila, hittegolfnaaisels :))
 samen met de eerste kersjes van onze boom werd dan ook een kersjesrokje genaaid, lekker easy altijd mooi
 stofje was even verkrijgbaar bij mondepot en is van babawear
 deze week kocht ik een zalig topje bij jbc, dat zag er niet moeilijk uit en ik knipte er zelf ééntje, het gekochte zit uiteraard nog beter maar voor thuis is het een zalig dingske :))
 zonnehoedjes zijn er om op school te vergeten uiteraard....dus vlug eentje geknipt en genaaid, de krulletjes moeten eruit gestreken worden maar dat zal voor ene regendagje zijn :))
 het stofje van babawear daar krijg je niet genoeg an he, de walvissen waren blijkbaar zeer gegeerd want na 1 dag was alles uitverkocht, ik maakte er al een tricothemdje uit maar dat was vloeken een
t-shirt ging heeeeeeeeeeel wat vlotter
augustus babyborrel....ik maakte een peutershortje....hoeplijk kan hij er volgende lente van genieten :))
voila, bij deze zal de hittegolf voorbij zijn en knn we weer meer doen dan naaien he :))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten