zondag 24 mei 2015

kerskes....met een ritsken

mmm kersjes .........ze zijn zo lekker ........zeker als ja ze door je velux kunt trekken wat terug vanaf eind juni zo zal zijn!!!
ik zocht al even eens een kersenstofje .......
en toen gebeurde het...........in een ooghoekje in de veritas
had mezelf beloofd enkel naar de ritsen te kijken maar kon het dan toch niet laten .........en ja het was dan ook weer te laat he............
mijn gezelschap zei"dat moet ge niet laten hangen he" dat gaat mooi worden voor u jongens
ik ben steeds voorzichtig met bloemen, roze is al helemaal not done...................daar moet ik trouwens eens ene mening over vragen..............
en deze kersjes knn ook wat girly zijn.............maar evengoed nog voor "mijn boys"
dus het mandje in :))
ik kocht 2 stukjes van 75*100 en haalde daaruit een theo(die nog geknipt ligt) en een gingerbread (ziehier)
dus voor 16 euro twee hemdjes :)) dikke meevaller :))
 ik stak er eens een rits tussen, maar ze niet vanbovenop genaaid, ze zit een beetje verborgen :))

1 opmerking: