zaterdag 9 mei 2015

bloemenjongen

hier en daar zag ik hemdjes tevoorschijn komen met bloemetjesstof
ik vond ze altijd super maar vond nooit de geschikte "jongenskunnende bloemetjes"
want mijn jongens zijn dan ook echte jongens en bloemen mmmmmmmm
van niets gepiept kocht ik twee bloemetjesstofjes, waarvan ze hopelijk niet gaan doorhebben dat het eigenlijk bloemetjes zijn :)) ik waag dus mijn kans
deze groene bloemetjesstof kocht ik in de stoffenkamer, het is een heel stevig  kwaliteitsvol katoentje
op het eerste zicht zag ik zelf geen bloemetjes dus :))
voila, ik maakte er een theo mee maat 104 want de 98 was stilaan te nipt aan het worden
een gele paspel achteraan, gele paspel aan het zakje, en gele boordstof aan de mouwen
en allemaal hetzelfde "GEEL" hoe het ook eens kan meezitten he
ook de gele kamsnaps zijn van hetzelfde soort GEEL
en zo werd hier voor het eerst met bloemetjes iets gemaakt voor jongens, hopen jullie mee dat ze het niet doorhebben :))
want boys will be boys he :))

 en zin dat ik heb in poseren !!! amaiiiiiii

 onbewaakt moment en "klik"
 zoveel makkelijker zonder levend model "zucht"

1 opmerking: