zaterdag 16 mei 2015

enkele raglans en een vervloekt hemd :((

veel hemdjes, weinig t-shirts meer die eens een deftige zomerdag moeten dienen
miro groeide alweer goed op een jaar :))
vandaar even een inhaalbeweging in raglans
raglans zijn mijn geliefde soort t-shirts :))
zit altijd heel leuk en leuke dingen mogelijk met andere motieven aan mouwen
een snelwerkje op 1 avond 2 raglans
gewoon zonder veel boe of ba!! gewoon simpel maar leuk!!moet ook eens kunnen :))


1 t-shirt passen is wel genoeg he, ik zal de rest morgen keer doen!!wie heeft truc's om ze te doen showen voor een blog :)) maar dan liefst iets gezonds :))

en toen kreeg ik het in mijn hoofd nog eens een theo te maken maar in soft cactus stof
amai ik heb het geweten, de stof is heel mooi maar heel dun, daarbij deed ik het met vrij stevige vlieseline die niet zo geschikt is voor zo dunne stofkes ....denk ik......na veel gevloek en gemekker is het draagbaar maar even geen hemdjes meer..........maar daar ligt net ééntje geknipt klaar........
 de kraag zal ik eens goed moeten stomen :)) vandaar dat ik denk dat de vlieseline iets te stevig is voor de soft cactusstoffen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten