zondag 17 mei 2015

een kastenligger ....

deze uiltjesstof kocht ik zeker meer dan 1 jaar geleden
toen ik het had dacht ik oeiiii dat zal te weinig zijn voor een hemd
plots uiteraard onvindbaar............dus in de kast blijven liggen voor een korte broek
plots!!!!!!!!!!!!!!!!!!! deze stof in de stoffenkamer gevonden als "nieuwkomertje"
binnen de 5 minuten zat het in mijn mandje :))
en na al die maanden van geduld werd het stofje beloond met een "theo"creatie
na het vloeken van gisteren ging deze beduidend vlotter, de kwaliteit is dan ook super!!!!
enkel de kraagpunten wippen alweer rechtop,...........iemand tips daarvoor .........ik vrees te zware vlieseline ................
voila, ik koos voor achteraan een rode paspel, een effen rode zak vooraan maar nam die iets groter dan de theozak want die valt wel mini uit en ik hou wel eens van een groter accent  zoals zakjes, knopen...........
kamsnaps en bias in mint en onderaan een verdwaalde blauwe kamsnap
othon wil het hemd alvast niet meer uitdoen en was iets meer te vinden voor een foto   :))


1 opmerking:

  1. ik heb hem ook nog in de kast liggen. Ik zag er zo niet direct een hemdje in, maar vind het wel heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen