maandag 6 april 2015

luie paasmaandag

vandaag eens een beetje tijd voor mezelf
vandaag laat ik alles eens gewoon even liggen(een beetje dan toch)
vanmiddag bego ik aan een leather sweater maar zonder leather
ik kocht donkerblauwe sweaterstof waarin heel kleine gekleurde spikkeltjes zitten
ik ging er korte broekjes van maken maar kwam uit bij de leather sweater
schouderstukjes en boorden in rood en de lange mouwen werden korte
ze vallen wat breder uit maar de boordband fronst ze goe bij elkaar
het is eens een wijdere versie dan de raglan :))
vorige week werd retroshort nummer 2 van onder de bernina gerold
een rode spons met witte bias :)) nu hopen dat eht rood niet afgaat op het wit of kan het aan een meisje cadeau doen :))
het fotomodel had er geen zin in en ik geen zin in een strijd
ondankbaar toch he ....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten