woensdag 8 april 2015

een retro one'ke

dit stofje kocht ik ergens vorig jaar
alweer veel te lang in de kast blijven liggen :))
maar geef toe het is iets dat echt een zonneke nodig heeft om te stralen he
ik had eens een namiddag vrij en wou dan ook iets maken dat af zou zijn tegen dat ze thuis kwamen
dus een gingerbreadhemd is daar ideaal voor :)) zeker met iets zwaardere stoffen valt hij zeer mooi en snel klaar
het is ook een echt speelhemd, de kraag ligt omlaag en kan dus alle dagen gedragen worden
uit het restje kreeg ik jammer genoeg geen tweede hemdje voor the little one maar weggooien was ook geen optie............dus knipte ik nog even een gewoon shortje en dat zal ook stralen met een effen t -shirt op :))
et voila..............
en helaas moet ik dat weer presenteren zonder modellen :((

Geen opmerkingen:

Een reactie posten