zondag 1 februari 2015

veel te lang geleden.............




amai de naaimachine werd hier de voorbije weken echt verwaarloosd
druk, druk, druk en dan nog eens een hele week zeer mottig gaan werken en andere klassen opvangen deed geen deugd aan mijn goeie voornemen om toch eens in de week eens iets te beginnen
zaterdag herpakte ik mezelf en dacht aan de komende lente mmmmm dus deed het dromen naar zonnige stofjes en korte mouwen

voor miro lag er een halve theo klaar in tricot in stof van froy en d....
ik begon er vorige week zaterdag aan maar gehaal mottig ging alles fout, dus de beslissing om te stoppen deed ik op zondag, daar ik dan nog mottiger was :))
maar dit weekend een bandwerkje van raglans en de theo afgewerkt

binnenkort een tripje naar de efteling en dat zal othon in eftelingenstijl doen!! draken alommmmm



1 opmerking: