vrijdag 20 februari 2015

hocus pocus

vorige lente kocht ik deze heerlijke superzachte sweaterachtige stof
ik kocht ze in lichtblauwe, donkergrijze,en zalmroze strepen en dit in de stoffenkamer
ik zocht eigenlijk een boothalstrui, zo echt zeemansachtig maar de tijd verstreek en patroon werd niet gevonden dussssssssss de stof bleef liggen
deze vakantie ben ik eens op zoek gegaan in mijn eigen winkeltje......en kwam deze heerlijkerds weer tegen
ik vond het wel heel braaf qua kleurtjes en wou er dus wat leven in blazen
een elastische paspel aan de raglanmouwen en een rood met wit gestreepte boordstof maakten het allemaal wat vrolijker :))
ben er superblij mee, stikte er een vrij grote borstzak op en stikte met 2 lijntjes ook dat is eens iets anders
ben er dus supertevreden over en komaan zomer, start maar iets vroeger dit jaar :))
ben dan ook gezegend met een zoon die niet echt vreslijk groeit :)) en al zeker niet in grammen bijkomt :))
enjoyyyyyyyyyyyyyyy
 stoere zeeman :))


 dat is toch een echt scheetje pateetje :)) he

Geen opmerkingen:

Een reactie posten