dinsdag 24 februari 2015

foodbag

vorig week zag ik iets op het nieuws dat mijn leven zal veranderen
namelijk "foodbag"
www.foodbag.be
wij onderwijsmensen gaan door het leven als mensen met zo mooie uren :)) en uiteraard veeeeeel vakantie
maar velen mensen weten ook niet dat op maandag mijn man vaak vergadering heeft tot 18u, ik elke dinsdag tot 18u, oudercontacten, extra infomomenten na schooltijd en deze week was het er lap op
3 avonden niet thuis voor 19u met dood vermoeide kinderen die al wakker moeten zijn om 6.10u omdat 7uur stipt het hekken hier sluit :))
ze zijn dan ook al in de opvang vanaf 7.30u stipt!!!
dus het eten willen we gezond maar de tijd mankeert dan vaak en de zin en het net niet in huis hebben van dit of dat...............
dus foodbag werd geleverd
en moet zeggen: ik ben heel blij, een hele boel vernieuwde recepten ..... samengesteld door koks en dat merk je
de producten zijn ook heel vers en alles was hier steeds klaar binnen 30 minuten, niet veel afwas, en dus ideaal
wat heb ik spijt dat ik dat nu pas ontdekt he, ze leveren nu ook overal in vlaanderen dus ...............ideaal
zou zeggen doen doen doen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten