maandag 7 april 2014

steps, brommers, vespa's?????????????????

toen ik dit stofje zal liggen in de veritas dacht ik dat het steps waren die op het stofje stonden
volledig overtuigd stop ik het in mijn mandje, tss het gekwebbel van de kids door ...:))
zie ik nu pas dat dat eigenlijk brommertjes of vespa'tjes zijn,
laten we het bij vespa's houden :))
maar deze zijn al even gegeerd als steps dus daar ben ik gerust in
alweer een gingerbread voor de oudsten :)) echt zomergevoel
waar ziek zijn al niet goed voor is .... en vakantie ook hahahahaha(vakantie, neen overuren opnemen)

 de knopen vallen eigenlijk totaal niet op zie ik nu pas maar dat hoeft ook niet he??
ze zijn wel koddig
stof en knopen beiden van bij "veritas"
een biaslint en hopsakee :))

3 opmerkingen:

  1. wat een biastje kan doen he hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeer leuk hemdje.

    Vergeet je naaicreatie zeker niet op te laden in onze stofjes app op facebook. Zo maak je elke week kans om een geschenkbon van €25 te winnen.
    https://www.facebook.com/Veritas/app_119148074942998

    Creatieve groetjes van het Veritas team

    BeantwoordenVerwijderen