zaterdag 19 april 2014

salopetjestijd

ik zag deze week een heel leuke salopet van lily balou, ééntje met korte pijpjes
de prijs vond ik redelijk hoog voor een korte shortsalopet
dus ik begon na te vragen via facebook of er zo een patroontje bestond en ja hoor
in de ottobre stond er ééntje(van vorig jaar zomereditie ) denk ik
ottobre valt meestal breed uit en dat lily balou'tje was vrij smal, ik nam dus een 92 en deed er geen naadwaarde bij
zelfs dan was ze vrij breed aan de benen voor othon, dus daar beetje van afgesnoept
en ja , ze zit perfect!!!!!!
nu zie ik pas dat de lily balou in bovenstuk en onderstuk is en bij mij niet
maar het is een echte look a like
othon wil ze alvast niet meer van zijn gat doen :)) dus missie geslaagd en mijn eurokes serieus gespaard want het was een sweaterstofke denk ik van 12 euro de meter :))
zelf naaien heeft zo zijn voordelen he :))
nog wel even de draadjes bijknippen :)) zie ik net

Geen opmerkingen:

Een reactie posten