vrijdag 18 april 2014

froy en dind-naaitijd

het lag al even in de kast, omdat ik een gewoon t -shirt te gewoon vond voor dit unieke stofje :))
uiteindelijk koos ik voor een tricothemd, met een donkerblauw bias onderaan, omdat ik net een ietsiepietsie stof tekort had voor de oudste, het omzomen zou tot een vrij kort hemd geleid hebben en nu kan het mss twee zomers meegaan :))
het was echt een hemd vol met hindernissen, als toppunt zette ik de mouw er verkeerd aan, de rechte kant aan de mouwinzet, en zo waren er nog stommiteiten
ik zette de naaimachine in verandaland dat functioneert als speelland en ik denk dat dit de oorzaak is van alle miserie :))
maar het was best gezellig :))
toen we bij de knopen aanbeland waren, na een moeilijke keuze koos ik zomergele appeltjes maar dan waren de knoopsgaten te groot uitgevallen, dus ze er allemaal afgehaald en ging naar het koninkrijk der knopen: MERTENS
daar vond ik de ideale knopen, ik vond het hemd wat heeeeeeel braaf in donkerblauw en wit en kreeg zo een uniformgevoel, de knopen moesten het een vrolijkere toets geven en dat vind ik zelf bijzonder goed gelukt
voila, bloed, zweet en tranen heeft het gekost maar het is klaar en MOOOOOOIIIII
al zeg ik het zelve :))
enjoyyyyyyyyyyyyyyyyyy
 de gele knopen moesten het wat opbeuren, het uniformgevoel verdween er dan ook mee :))

onze jongen ziet er wat moe uit en dat is hij ook, het was een leuke maar vermoeidende vakantie maar we hebben genoten!!!!en mochten ze eens tot 8 uur willen slapen he maar neen om 6uur is het genoeg geweest :(((( en dan krijg je zo oogjes he hihi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten