zondag 13 april 2014

retroschortjestijd

ik kocht gisteren nog eens de ottobre voor kids, want veelal knn de patronen me niet echt bekoren en dan zwijg ik nog over den uitleg, het zal waarschijnlijk aan mijn kunde liggen maar enfin
ook deze keer kon gewoon een kleine verandering in woordkeuze of komma wonderen doen in hun tekst
uiteindelijk ben ik er geraakt en dat is het voornaamste :))
ik gebruikte een restje sterrenstof uit "mertens" en dan zwarte biaslint omdat ik geen zin had om boordband te knippen :)) soms moet ik me haasten in dat dutje van othon :))
enfin , na veel gepruts ben ik er geraakt :))
miro vindt ze alvast stoer en ik beetje retro dus beide partijen zijn tevreden :))
maar de volgende keer neem ik een maatje kleiner(had nu al naadwaarde weggelaten) maar ottobre is heel wijd he
 aangezien ik een overlock heb maar er een hekel aan heb en een coverlock niet heb omdat ik er ook een hekel aan zou hebben ben ik zo blij met de bernina 330, die kan ook bijna alles , dus ik koos de wafelsteek om de zakjes er zo aan te zetten :)) en het is meer dan ok hoor :))

1 opmerking:

  1. Leuk! Ga dat shortje ook zeker eens maken. Zelf ben ik grote fan van de Ottobre patroontjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen