vrijdag 21 juni 2013

wie het kroontje past.....

ok, mijn schooljaar zit erop behalve nog een oudercontactavond en een proclamatieavond
maar het TO DO lijstje is immens
vanavond maakte ik een lijst,
 ik het warhoofd die dat steeds weiger want ik heb toch hersenen en een blad niet....
maar nu moest ik toegeven en nu weet ik ook weer waarom ik het dus nooit!!!!!doe                          het is een enorme lijst 3 A4's lang
ik was er 5 minuten niet goed van
dit kon niet zijn, er moest iets gebeuren...
ik sneed het hemd en de kroon uit de tractorstof en begon vlijtig aan het kroontje
na een kleine 30 minuten was die dan klaar
het cijfertje 5 tekenen en opstrijken was moeilijker hahahha
ik kan dus al 1 ding schrappen van de verschrikkelijke lijst : kroon klaar!!!!

na een vermoeiende laatste schooldag, was een" tao" een goed idee om nog in gang te schieten!!!!
1-0 voor mij tegen de lijst :))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten