donderdag 20 juni 2013

cijfer 5 komt er al aan ............

nog een dikke maand en dan is onze miro zijn cijfertje 5 een feit
wat gaat dat snel, van kleine schreeuwer naar grote vragen, grote raadsels en hard geschreeuw uiteraard
voor zijn kroon koos hij ...hoe kan het ook anders voor een tractorstof
als dat kind geen boer zal worden dan zal de wereld echt vergaan....
dus we gingen op zoek en vonden als eerste deze ....
een kroon en een hemd zullen daaruit gecreƫerd worden...met wat geluk :))

deze stof werd gehaald in de stoffenkamer :))


 
toen ik woensdag op the boys hun school rondliep zag ik een jongen in een hemdje met deze stof, moet je weten dat ik weken getwijfeld heb om het te kopen maar dacht dat de print niet ok zou zijn qua grootte, en op slag dacht ik ...ja mis gedacht
het jongentje werd aangesproken over zijn mooi hemd en die vertelde dat oma het genaaid had en zijn mama de knopen genaaid had :))
dus even later ging ik op zoek (wat een wereld he.... internet) en vond via.... via het stofje nog bij de stoffenfee!!!!!!!!!!woehoeeee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten