zondag 16 juni 2013

wat een creatieve zondag

woehoeeeee, back in the creative world
na een weekje van niet echt leven danzij hooikoorts begon ik gisteren aan mijn terugtocht :))
de pilletjes doen nu een beetje hun werk of zijn het de regendruppels, ik hou mijn hart vast voor deze week :))
gisteren de van katoentas en de te kleine rok :))
vandaag maakte ik een fluosweatertje voor miro en flockte er twee haaien op
het is een heel luchtig stofje dus hij zal er goed mee zijn deze week :))
verder werd er nog een patroontje met egeltjes geknipt voor othon....omdat ik nu al voel dat in mijn werkweek niet veel tijd zal zijn maar dan probeer ik na 20u toch effe aan het machientje te kruipen
zo, mijn laatste dagen van het schooljaar gaan in!!! we gaan nog een creatief afscheidscadeau maken en zo zal de week vlug voorbij zijn :)) en kan holidayyyyyyy beginnen!!!!!lang leve onderwijs ale in de vakanties dan toch, de dozen dafalgans die hier in de kast staan kan ik niet tellen hahahaha

fluogeel met grijs, stof vanuit de stoffenkamer, idem flockfolie


pas ook op van de HAAIBAAI zoals miro dat zo mooi kan zeggen, othon is dan weg van zeeslangen op zijn 2.5 jaar al een vrij moeilijk woord mmmmm


ook aan de achterzijde is er een verdwaalde haai....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten