zaterdag 8 juni 2013

nu ik mijn stoffen vlot verkocht op stofjes de stofjes kon ik me dus eens even naar de stoffenkamer begeven(lees ik bestel online en manlief gaat er dan om)

er zijn zo van die stofjes die je koopt omdat je ze leuk vind .....na een tijd liggen ze nog te wachten en is de grote liefde of het grote idee errond verdwenen....of vraag je aan manlief en vind je dat dit kan voor een rokje voor mezelf....ik hoor u het antwoord al raden...
en zo trok ik vorige week ten strijde(voor de tweede keer) naar de stoffenkast en nam al de stofjes eruit die er al een jaar lagen en waar de liefde of de magie weg was.....
we trokken er een fotoke van en zetten het te koop op facebook: stofkes de stofkes
de stoffen waren op een kwartier uitverkocht!!! dus een succes
de centjes zijn nu binnen en zo geschiedde het....................er werd nieuw waar gekocht :))


 de stoffenkamer
 

deze buit is afkomstig van de stoffenkamer en dan mag ik zo blij zijn dat ik niet werk op of rond de coupure, mijn school ligt er amper 3 kilometer van maar net iets te ver om het in een pauze met de fiets of te voet te doen :)) en dat is maar goed ook hoor geloof me :))
manlief werkt er op 100 meter van en die heeft dan minder geluk , hij krijgt de eer om de zak in ontvangst te gaan nemen :))
iedere keer vraagt hij dan, ik zal maar met de auto gaan zeker :)))
 
 
 
vrijdag kwam de postbode dan met een leuk pakje, miro haalt hier alle dagen de post uit he en die vindt dat zo raar dat de postbode alleen geschenkjes voor de mama's brengen, tja het leven kan hard zijn he :))


Geen opmerkingen:

Een reactie posten