woensdag 25 januari 2017

een ruimte-theo voor een kleine ruimtevaarder

othon heeft een ruimteproject op school
en vorig jaar kon ik deze retrosruimtestof van "m.miller" nog kopen, want ik geef toe ...hij werd al eens gebruikt als binnenstof voor een jas :)) ik ben er dan ook zo dol op :))
het lag al weer te lang in de kast en nu is het gewoon "de moment"
morgen kan hij in gepaste outfit :)) werken aan zijn project :))
het werd een theo zonder veel foef :))
het rugbeleg en de staanders zijn in het rood :))
de stof is al vrij druk en gewoon mooi van zichzelf :))
retroknoopjes hout*look-a-like* met een randje geel en het is af !!!en toevallig had ik die gewoon in huis :))
het was weer even geleden die" theo" maar hij blijft gewoon top :))
oh jaaaa, het werd al een lentestuk met korte mouwen :)) ik wil de koude zo rap mogelijk weg :))


 gogogo spaceboy othon

2 opmerkingen: