zaterdag 7 januari 2017

een lily balou'ke

lily balou ....één van mijn favoriete merken qua prints .....want hun maten vallen zo klein....en krimpen toch ook een serieus stuk :(((( wat bijzonder jammer is voor die prijs
dus ben ik er als de kippen bij als ze hun stofjes verlopen :))
daarmee doe ik dan lekker wat ik wil :)) en net een beetje anders dan het gekochte :)) en ook een heel pak goedkoper (wat toch ook meegenomen is )
deze vosjes lag er al even en vandaag kwam hij van onder het stof
het werd een billie met een grotere zak(dat maakt het wat stoerder) en een bredere halsboord (ook wat stoerder) zeker omdat de stof al een hoge aaibaarheidsfactor heeft :))
mijn lora-kleed is nu uitgetekend en heb nu geen stof genoeg :((
het werd dan maar deze billie ...kwestie van toch even te ontspannen

het kussentje op de foto is ook zelfgemaakt en gestolen van de stoffenknop(waar u ze kan kopen)
ze vinden hun kussentjes hier alvast top :))

zelfs voor een namaakdutje :))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten