zondag 6 november 2016

iets dat veeeeeeeel te kort uitviel

u kent het wel ....iets verlengen...en dan toch net niet lang genoeg is om niet met u achterste bloot te lopen :))
wel het is me ook overkomen...
ik gebruikte eerder al het asterpatroon (maar met een gewoon halsje) en verlengde die tot een kleedje met een brede boordband onderaan(foto nog schuldig)
nu kocht ik een megamooi stofje, typisch voor dit seizoen met de nodige bambi's :)) (in de stoffenknop)
strak plan: het eerste geslaagde kleed namaken..........en toch ging het fout
het kleed viel echt een pak korter uit...een brede boordband was zelfs geen optie want die zou starten op mijn ...ge weet wel :))
dus even nadenken en vloeken
ik kocht een megamooie elastiek met echte ""blinkblink"" idem bij de "stoffenknop"
zette de schaar in de stof en naaide er de elastiek aan en voila zo werd een kleedje een leuke trui oefffffffffffff



5 opmerkingen: