zondag 20 november 2016

baggy broek ...voor breakdancers in spe :)

othon en zijn broeken

steeds een moeilijke zoektocht...de jacob die draagt hij niet graag en vraag me niet waarom want ze zit hem als gegoten ...mss daarmee : ))
hij was wel jaloers van broerlief zijn baggybroek van albababy
maar die zijn behoorlijk prijzig en miro de zijne heeft al een gaatje in zijn spriet :((
dus prijs versus kwaliteit niet ok vind ik
ik zocht en zocht en zocht en in den ottobre vond ik zoiets
een look a like, wel met honingraatsteken erbovenop :))
enkele knoopjes eraan en hop :) een broek was geboren
ik gebruikte punta di roma en dat gaat uitstekend
er zullen er zo nog volgen :)) want die baggy's zijn lekker cool :)) en ook lekker smal onderaan
en je kan er goed mee breakdancen :)) heel belangrijk en nu hopen dat hij ze wat deftig kan houden op de speelplaats

 met vals knopenpad :)

1 opmerking: