woensdag 3 augustus 2016

eerste probeersel "woody"

het was eens tijd voor een woody, een giletpatroon uit la maison victor
ik had er ooit al eens patroon van (van zo een gilet) maar denk dat deze beter in elkaar zit dan vooral aan de mouwen :)
ik koos de sweaterstof van lily balou, een lekker stevige stof en lekker warm
de boorden rondom rond kregen okergeel als kleurtje
het patroon voorziet geen zakje dus dat deed ik er zelf bij, dat geeft altijd een extra'tje en zeker omdat mijn stof zo braaf s :))
achteraan miste ik iets dus ik streek er mijn lievelings "van ikke" applicatie op, het vliegtuigjongentje ......................zalig peetje
voila, het is een zalig patroontje en hopelijk past het ook :)
 nog even de draadjes wat bijknippen onderaan
 welke knopen zal ik nemen..........ik vond niets passends en nam gewoon houten knopen uit de veritas

 het vliegtuigjongentje............nog steeds mijn favoriet
applicatie " van ikke"

1 opmerking: