vrijdag 29 juli 2016

wat doen we als "er geen zon is" .....

een luie dag vandaag...na de gebruikelijke opruim (wat opmerkelijk minder is met 1 kind in huis) start ik een naaidagje....ik doe dat eigenlijk nooit en vaak is het gewoon na de soep en de patatten avondwerk....
wel vandaag nam ik eens mijn dag..........othon is piraat en amuseert zich in de hangmat in huis :) et dekens kostuums en boekjes
stilte dus............
ik had nog een stofje liggen voor mijn metekindje (eindelijk zal hij de panda's knn trotseren:))
het werd een "billie" van zonen 09 met een specialer zakje erop omdat het anders zo gewoontjes was :)
het zakje zette ik erop met wafelsteek en een biaslintje

dit werd dus project nummer 1 vandaag


het tweede projectje voor vandaag was een "viking"leather sweater
mijn liefde voor die trui wordt steeds groter, al maak ik een maat kleiner en wat verlengen zo valt hij iets smaller :)
speciaal voor onze "coole" miro" die nu op ksa-kamp is ....nog twee dagen dan knn we je weer cool knuffelen lees vechten :)) hihi




Geen opmerkingen:

Een reactie posten