zondag 10 juli 2016

vroem vroem tuut tuut van BABA WEARSTOF

baba wearkledij dat koop ik wel eens, een mooi prijsje en leuke stofjes
af en toe kan je ze kopen bij MON DEPOT evenals stofjes van lily balou of mundo melocoton
je moet er uiteraard altijd snel bij zijn want ze zijn snel uitverkocht
deze auto interlock kocht ik even geleden....in de winter dacht ik "ik hou het voor iets deze zomer....en nu denk ik och ja zomer....hoelang zal die nog duren en is die wel al begonnen na een dag warmte....
dus het werd een leather sweater (alweer) snel klaar en altijd leuk
u za zien het is nog eentje op de groei, ik nam de 104 en verlengde die een stuk maar ook de 104 blijft vrij ruim zitten voor othon
ik hoop dat hij erin groeit vrij snel of ik moet weer terug naar maat 98 voor zijn bodyinhoud en dan serieus verlengen op den 98................
zo,..........meer moet dat niet zijn.................
helaas alles met de naaimachine ineen gezet want den overlock zijn garen klitten hier in elkaar van al die wind
 met deze warmte een wintertrui passen ...dan mag je al zelf kiezen waar he....de schommel dus :))


 ik ben een sterke "boom"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten