zondag 14 februari 2016

time for hema cookies

de hema ....paradijs op aarde ...behalve voor je euro'kes :))
gisteren met dit rotweer dachten we plots laat ons eens naar de hema gaan(als excuus dat ik iets voor school moest hebben) was het dus hematijd :))
en rararara weerel veel te leuke dingen...
de kids hun oogjes vielen op de koekjesbakkenformule all in one!!! enkel een eigeel en boter toevoegen
ok, check dat doen we eens  bij rotweer :))
welke kiezen we ...want er is meer dan 1 soort voor handen :))
uiteraard voor de "confettikoekjes" lees koekjes met chocoladestukjes en........... m en m's ....
moet zeggen mijn kinderen hebben smaak
even dacht ik........ zal ik moeite doen voor de gezondere besjeskoekjes :)) NEEN dus :))
en deze dag viel even in duigen, miro voelde zich niet lekker en het was rotweer dus time for hemacookies!!!!in plaats van de klimmuur :((
zalig alles in 1 pot, enkel een ei en boter en kneden maar
we amuseerden ons alvast en wees maar zeker ...van die potten ga ik mijn voorraad inslaan :))
de potten op zich zijn ook een streling voor het oog in de keuken :))
en wat dan nog helemaal top is!!!!! ze zijn overheerlijk :)))))) en bakvast :))
 miro voelde zich niet zo "super" vandaag dus hij bleef in supermanpyjama :))
 zalig, de pot :))





 othon houdt van kneden, miro eerder niet van plakhanden
15 minuten op 150 graden want onze oven gaat vrij heet...en we willen uiteraard nog een koekje eten he :))
't was heerlijk :))

1 opmerking: