zaterdag 27 februari 2016

een mix van streepjes ...billie ...kaptrui zonder kap maar met kraag in one

de lentekriebels zijn hier stilaan in het land ....alhoewel we twee stoven branden hebben momenteel om het toch wat op te warmen...mmmmm lente dus
deze week zag ik een leuk trui'tje van "stof voor durf het zelvers"
de kaptrui zonder kap maar met kraag, nu die met kap werd hier al een paar keer genaaid maar dat er ook een kraagmogelijkheid was dat was ik gewoon vergeten.....misschien moet een mens eens wat meer zijn boeken bekijken..(het idee vond ik ergens op een naaigroepje voor zonen)
dus zo gezien ..zo gedaan
ik gebruikte de eerste keer het patroon van svdz zelf....en deed dat met een restje stof waar ik voor mezelf een rok uithaalde
ik had even een raar gevoel bij de kraag, deed ze dan weer los en plots was het ok, ook al deed ik volgens mij niets anders dan de eerste poging ....mss trok ik er wat meer aan .....
(foto ontbreekt want hij ligt al klaar in de kleerkast te wachten op de lente :))
vandaag wou ik dan eens zeker zijn....ivm de kraag...ligt het me nu of niet..........
een zomers reggae-streepje werd verknipt, de onderste kraag in rood net zoals de boordbanden
maar het belangrijkste is dat ik het "billie"patroon met raglanmouwen gebruikte in combinatie met de kraag
ik hou meer van raglanmouwen dan van gewone mouwen ....vandaar
en zo geschiedde een mix van strepen-billie-kaptrui zonder kap met kraagtrui :))
en het staat me aan :))
op naar meer :))
een kraagje is vaak net ietsjes gekleeder he
model slaapt want hij voelde zich niet toppie :((



1 opmerking: