zondag 28 februari 2016

again meeting between billie en svdz... this time with robots and rabits

het patroontje slaat aan,
als u wil weten hoe dat zit bekijkt u best eens vorig blogbericht :))
deze keer was het maatje 104 aan de beurt
terug in raglan met kraag
het stofje van nijntje, al is het allicht nijntje niet ....voor mij is het dat wel :))
kocht ik zaterdag bij "de stoffenknop" in merelbeke
ik heb het echt niet voor zwart en wit...maar ik gaf het een kans....al wou ik een ander contrasteredn kleur erbij
het werd mosterdgeel, onderkant van de kraag en de boordbanden rondom
zaligggggg al moet ik zeggen dat het wennen is je kind in zwart en wit te zien....deze kleuren hadden ze nog nooit aan (neen ook niet als baby)
maar ben heel blij dat ik het een kans gaf :))
want geef toe dat konijntje steelt echt de show :)
nu mag u zelf kiezen welk konijntje...

 de trui werd serieus wat verlengd want de zomer lijkt echt nog veraf....groeispurten zijn er bij othon ook niet zo vaak maar stel u voor dat  ze er dan net wel zijn....vandaar lang genoeg hopelijk ook voor een lange nazomer :))(vandaar dat de konijntjes onderaan gelijk dubbelgeplooid zijn)

in love with the black en white bunny en dat zot konijn van mij =))
 
binnenkort is er ééntje jarig! happy birthday lou
toen ik zijn mama vroeg ...wat zou hij knn gebruiken....
naait iets voor hem :)) zei ze dan
mmmmmm
uiteraard ook wat speelgoed maar een trui zal niet ontbreken
de stof werd het zalige retro "robottricotje"
ook gekocht in de stoffenknop in merelbeke
voila, lou!!!!


het werd ook de billie meet svdz :))
 
 

4 opmerkingen: