zondag 1 november 2015

van alles een beetje...week

vorig weekend maakte ik eens een zachte, warme leather sweater
met sweaterstof :))
de lekker warme sweaterstof is een echt koudedagtrui dus nog niet voor direct, zelfs om te passen ontbreekt het aan "zin" wegens te warm
deze week maakt ik mezelf nog eens een simpel tricotrokje
een heel leuk stofje "roodkapje" het werd onderaan voorzien van een bias met kant
(foto nog niet gemaakt ) :))
en tenslotte kocht ik het patroon "billie" van "zonen 09"
ik maakte gisteren al eens een testversie van de enveloppehals
de zalig blauwe stof is vanuit de stoffenkamer, het nadeel de stof rekt niet zo heel hard
maar best tevreden, nog even zoeken met de boordstof
maar we vindne hem mooi en zalig, het zakje maakte ik groter omdat ik van opvallende zakjes hou :))
het zakje werd gemaakt uit spons en de wafelsteek om het erop te zetten
de mouwen zijn heel smal en dat ga ik volgende keer iets wijder knippen
ik nam een 104 en verlengde hem aan mouwen en zoom 2 cm
een heel leuk patroon en heel wat mogelijkheden
(valse knopenpad-billie is onderweg)  :))





Geen opmerkingen:

Een reactie posten