zondag 6 september 2015

piece unique kaftpapier

deze week kwam er welgeteld 1 boekje mee naar huis om te kaften ideaal
ik kocht ergens knalgeel met witte lijntjes
omdat ik weinig leuke originele dingen vind ik in de winkels want frozen, cars, spiderman geef toe zo zijn er genoeg he
dus kocht ik in de hema wat speciale stickers waarvan ik wist dat dat wel in de smaak zou vallen
1 alchoholstift en wat velletjes special stickers zorgden dan ook nog voor een 45 minuten goed bezig zijn :))
dus twee vliegen in ene klap :))
hij is nu niet alleen piece unique gekleed maar ook gekaft :))
 miro en othon gaan net zoals mama elke dag naar een freinetschool waar praatrondes ten top zijn, deze week had hij het weekendverhaalboek....het kind kwam helaas ziek naar huis vrijdag dus dacht hij dat enkel een dokterstempel in zijn boek zou komen....vandaag was hij gelukkig echt veel beter en werd er beslist de "buitenbakoven" in gang te steken, zalig met herfstweer :)) the boys hakten hout en stookten een aardig vuurtje en met een heel lekker koekenbrood als resultaat nemmieeeeeeeee
alles werd in zijn weekendschrift gekleefd met alweer dank aan de hemastickers en de washitape :))



 onze kleuter othon was even jaloers dat hij geen schrift had om te kaften dus hij ging aan de slag op een stukje kaftpapier waarvan hij dan nog den achterkant gebruikt :)) er ontstond een heel leuk verhaaltje en ze waren 45 minuten zoet ;)) dank u hema

Geen opmerkingen:

Een reactie posten