zaterdag 29 augustus 2015

een afkijkertje.....omdat abraham .... de mosterd ook ergens haalt he ....

deze week begon ik eens mijn favoriete webshops qua kinderkleding af te snuisteren
daar bij schrik ik dan vaak van de prijzen ondanks het feit dat het massaproductie is
dus ik pikte enkele ideekes en sloeg ze op nam daarbij de ottobres ter hand op zoek naar patronen die er beetje op gelijken en mist kleine aanpassingen naar mijn zin te zetten
en ik had geluk!!! den eerste ottobre die ik opensloeg was wat ik zocht ....
het is een trui met rits zeer eenvoudig met zakgedeelte
in den ottobre moet ge vaak wat door de stoffen en tierlantijntjes kijken maar omduur lukt dat wel
ik koos twee keer voor nicky velours gecombineerd met badstof voor het zakgedeelte omdat nickyzakken plots heel zwaar worden...en zo komen de restjes ook nog eens van pas
nicky en badstof altijd succes voor retrostijl
nicky velours van de stoffenkamer en badstof uit de restjesbak
de ritsen komen uit de veritas waar ze ook heel wat kleuren voorradig hebben
voila, de herfst kan beginnen met deze retro look a likes kan het niet meer stuk

en sommige mensen hebben het moeilijk met ideekes pikken maar abraham haalt zijn mosterd ook altijd ergens he en zeker in d emode is alles al wel eens uitgevonden en heruitgebracht :))
 donkerblauwe nicky in combinatie met gele badstof en witte rits
 bruine nicky in combinatie met lichtblauwe badstof en streepjesboordstof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten