zaterdag 12 september 2015

witte zwanen zwarte zwanen of zijn het froy en dind zwanen

begin van een schooljaar met 1 woord samen te vatten
 vermoeiend!!!!!
gisterenavond voor de eerste keer tijd gemaakt om eens iets in elkaar te steken
iets dat in mijn vingers zit hoor!!!! voor hoofdbrekers is er momenteel geen tijd of hersenruimte
en een tricothemd is altijd top he
ik hou zo van tricotstofjes :)) en daarbij horende tricothemdjes
de zwaantjes van froy en dind zijn zalig
ik maakte het iets groter da gebruikelijk dus het heeft nog ingroeimogelijkheden om zeker de komende lente nog mee te gaan
(lees othon groeit niet snel) voordeel :))
 stof en knopen van de stoffenkamer
 foto's nemen mocht op voorwaarde dat hij verder naar zijn film mocht kijken :))deal dus

1 opmerking:

  1. ik heb dit stofje gisteren ook bij mijn bestelling gegooid! Misschien wordt het een rok voor mezelf :).

    BeantwoordenVerwijderen